lördag 18 juli 2015

| jag är tillbaka |

Jag är tillbaka i denna underbara scrapbooking värld, igen :) Men har man en gång börjat, tagit en paus så efter ett tag börjar det klia i fingrarna igen. Så nu är det bara till att klicka runt hos alla tillverkare och börja handla, även bestämma mig för vad vill jag göra. Jag kommer fortsätta med layouter, men i ett annat format A4 och vill arbeta mer med färger som mist, stämpeldynor och akvarell tillsammans med masker och stämplar. Och där har jag fått härlig inspiration från Christin aka Umenorskan och en kvinna som jag nyligen började följa på youtube Terhi Koskinen. Följer även Kristina Werner som är en stor inspirationskälla när det gäller kort, vilket jag aldrig gör men vill helt klart prova. Kommer även prova på project life, mindre album med foton på min systerson. Ville bara helt enkelt titta in, säga hej och damma av min blogg som varit tyst länge. Lägger upp ett litet haul inlägg i morgon, ni får ha en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar